packa packa packa packa osv..

Har packat hela morgonen nu, har min stora rid-bag, och tänkte att allt skulle få plats.. men det är frågan om det verkligen gör det, den är typ överfull redan o har en del saker kvar xd känns som att jag tar med mig hela min garderob ? x'd
 
Fick även lite panik för en stund sedan, skulle packa ner ridstrumpor oså, och har haft rätt många innan, men nu hittade jag bara ett par, + en som jag bara hittade en av, oooppsss, men mamma hade hittat 2 andra par, så det löste sig ;)
 
Har letat som en idiot efter en ny ridväst/säkerhetsväst, min som jag har är för stor, och as stel,  o jätteoskön, så ville köpa en billig begagnad, hittade en perfekt , men hon har inte svarat, så det var riktigt surt, så får väl använda min stela jobbiga väst ändå, illa!
 
Har även lite.. jag vet inte.. men jag har ju inte ridit på hela sommarlovet, så får hoppas jag inte har glömt hur man gör xd fast det sitter väl inne i hjärnan, får jag hoppas, hah :)
 
 
den är full... hah, tror jag har tagit med lite mycket saker, fast måste ju vara berädd på allt ;)
Där under, där det står crw, så kan man lägga typ hjälm o väst oså, har dock nästan alla mina ridkläder intryckta där också xd
 
Kommer ju inte bli någon uppdatering från mig nu när jag är borta, så Anja får sköta den biten, hah ;)
 
 
// Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0