Natti

Tjatja blogeeen! Ida' har ja vart på staan o shooppat.. och aah, asgött o chill osv osv osv...
haha, nej jag skoja bara.. nu ska jag vara seriös.
 
Hej! Jag ska snart gå ut i husvagnen och lägga mig o läsa. :)
Imon åker ju Clara till Vedbende.. och jag kommer sakna henne! :( 5 hela dar ska hon vara där.. hur ska jag klara mig? Och dessutom sköta bloggen helt själv, fast det klarar jag nog tror jag ;)
 
Idag har jag och min dansgrupp övat typ 5 timmar! Det blir alltid så länge när vi ses..hah. Det är för att det är så kul. Vi har en lokal som vi har nyckel till så vi kan vara där när vi vill, helt super.
Vi gjorde en dans tidigare i sommar som vi tänkte ha på dansuppvisningen i höst. Men då fick vi reda på att det är tema i år och man får bara ha med låtar av Michael Jackson, Madonna, Britney Spears, Abba och Lady GaGa. Såå.. vi blev ju såklart beskvikna, men men, vi har nu kommit ungefär halvvägs med en ny dans, och det funkar braa.. man får ha med covers och remixar som tur är! Så det kan nog bli ngt coolt av detta också. ;)
 
Imon ska jag måla naglarna! Jag känner att det skrivs väldigt mkt som inte handlar om naglar på våran blogg just nu..heh. Lite pinsamt att den heter amazingnails då, men ah. Det är typ hälften vår vardag också!
Jag tänkte också piffa till mina mobilhörlurar. Vet inte om ni har sett det, men man kan sätta fast vanliga pärlor som man hade och gjorde pärlplattor av när man va liten, på sladdarna! Det blir väldigt sött, och dom kanske inte trasslar så himlans mycket! Mina sladdar är alltid en enda klump.. :s
 
 
Här är källan!
 
Jaa, jag fortsätter drömma och fundera på språkresa till Florida.. och ah, försöker inte ha för mycket ångest inför att skolan snart början, och njuta av mitt lilla sommarlov som är kvar.. :o
 
Kram! ♥
 
// Anja
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0