Myskväll hos Amanda

Kom hem ganska sent igår efter att ha varit hos Amanda i klassen! Hon hade precis fyllt år. Vi va några tjejer som träffades och hade roligt och åt och pratade. :) Vi har inte setts på typ hela sommarlovet så vi hade mycket att prata om, hehe ^^
Jag orkade inte skriva igår när jag kom hem för jag va supertrött. Nu när man ska vara utvilad efter ett helt sommarlov.. men jag är aldrig piggare efter ett lov, konstigt..? :s

Aja, nu sitter jag o bloggar och är själv hemma för familjen är och kollar på min syster Disa som spelar fotboll i Vetlanda. Jag ville följa med men jag va tvungen att sälja expressen som jag gör på lördagar.. i regnet.. -.- inte kul!

Clara är på väg till Västervik. Hon skulle fira sin farfar tror jag.. inte säker men jag tror det! :)
 
Oj vilket ointressant inlägg, jag hoppas att ni slutade läsa för länge sen!

Kram allafall! // Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0