KommerIntePåNånBraRubrik

märkte att vissa av bilderna i Vedis-inlägget blev lite konstiga, men aja^^
 
Iaf, idag fick vi ett brev av våra handledare, där dom skrev info om första dagen, o det var ju som jag skrev i ett annat inlägg, men iaf, nyheten var att vi skulle få två nya killar i klassen, jahaja? hah nä men, klassen är väl nog stökig ändå, och så 2 nya killar till? undrar hur detta kommer sluta, nä men det blir nog bra ;)
 
Jag.Vill.Inte.Börja.Punkt.
 
nä men dom sista dagarna ska jag ta tillvara på, imon (tisdag) ska jag va med Moa, typ bara ha kul, som vanligt, hihi,  o sen så på eftermiddagen ska jag åka o rida, första ridlektionen för i år, för mig då, det var förra veckan men då var jag ju på vedbände, iaf, sen när jag kommer hem från stallet så fixar jag mig, som vanligt hah, sen sticker jag till Anja, eller hon kommer till mig? och så sover vi över tisdag-onsdag, och så är vi på onsdagen också,
 
Så dom här sista dagarna kommer gå snabbt, inte bra, men jaja, får se fram emot höstlovet, då jag och min storasyster åker till Sundsvall till våra kompisar där, och har det kul :)
 
ha det bra
 
 
// Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0