Florida!!

Aaaaaaaa jag är glaaaaad!! :D
Idag bokade vi faktiskt min språkresa till Florida nästa sommar! Jag kan inte fatta det! 4 långa härliga veckor i USA med 190 mils sandstrand och värme, till skillnad från Sverige.. ;)
Jag tror jag längtar ihjäl mig! Nu har jag ngt roligt att tänka på när det kommer bli jobbigt i åttan nu..
Jag fyller ju 15 i december, så då kanske jag inte känner mig så liten, bland alla större ungdomar. Jag valde att åka classic, det betyder att det bara är svenskar i min grupp.
Jag åker den 3 juli till 30 juli.
Guud jag kan inte hålla mig!
 
Men nu har jag fått skriva av mig lite av min lycka här.. haha.
 
Nu ska jag måla naglarna!
Vi hörs senare idag eller imon! :)
 
// Anja
 
Lite Florida bilder
 
Och här är Cocoa Beach som ligger precis brevid där jag ska bo. :)
 
Vit sandstrand :3
 
Turkost vatten... åh... ♥
 
Shopping ^^
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0