Dagen

Nu har jag precis kommit hem från min vanliga runda på lördagar. Jag säljer expressen tidningar. Idag tjänade jag 75 kronor, vilket jag tycker är bra. En del tjänar ju flera 100 varje lördag, men förmodligen dom som har bättre kvarter att sälja i. ;)
 
Senare ska jag va med Clara, tror hon kommer snart, vi tänka nog bara, va helt enkelt. :)
 
Förra veckan va jag på dansläger. Det va två olika grupper. En jazz/modern och en hip hop/street grupp, jag va såklart med i båda! :) Så från 5 till halv 9 dansade jag. Det va tufft, med såå roligt! Dom som va med kände jag redan, allihopa, det är gammalt teaterfolk och dansfolk, så vi kändes som en familj.
Vi gjorde 3 danser, en filnaldans också. 
Sen igår, fredag, hade vi liten uppvisning där föräldrar och vänner fick komma och kolla vad vi hade gjort. Mamma och pappa och Clara och Linnea kom och kollade. :)
 
Nu kom Clara så nu ska vi ner på stan en sväng!
Senare lägger vi upp ett par nageldesigner.
 
// Anja ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0