Dagen

Idag har jag mest chillat runt, och haft det gött. ^^
Clara och jag va nere en svängis på stan och köpte granulat till mina fåglar. För er som inte det vad det är så är det som torrfoder för fåglar, fast det luktar godade än torrfoder.. och är nyttigare än frön. Äter dom bara frön så blir dom tjockisar! ;)

Sen lagade vi lite mat, kycklingwook. Fast det blev inte mycket till wook för det fanns typ inga grönsaker hemma..bara blomkål och rödlök så det fick bli det. xd osen nudlar till!
Blev faktiskt gott tillslut ;)

Sen kom katalogen om språkresor idag! Och jag satt länge och bläddrade och drömde mig bort till Florida, Australien och London.. åh jag längtar tills jag ska åka! Ja.. för nångång ska jag allafall åka..! ^^

Jag gick en runda med Sigge och gömde lite köttbullar i trädgården som han fick leta efter.. osen lärde jag honom att gå balansgång på stocken som ligger vält där. Det tyckte han va kul, att han lärde sig ngt nytt ;)

Jaa.. detta va ju lite ointressant inlägg med det är så min dag har sett ut allafall. Nu ska jag göra mig i ordning och gå ut i husvagnen där jag o syrran numera minicampar! :)

Oh juste, jag är sugen på att göra en sån här i örat!
 
 
Industrial piercing heter det. Tycker det är skitsnyggt.. men det är tydligen rätt smärtsamt. Det tas på piercingstudio, o inte med pistol som vanligt hål i örat utan det tas med kanyl, det är som en ihålig nål sa Clara, som liksom trycker ut en liten broskbit..typ och ah.. ni hör ju. Det låter hemskt! Men oh så snyggt..

Godnatt på er! :3

// Anja





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0