btw..

.. åker till Vedbände (ridläger) om typ 1 dag snart, eller ah, den 11:e, alltså på lördag, o jag är nog gladast i världen nu,  längtar så fruktansvärt mycket! Måste få pussa lite på Camparie när jag väl är där, över ett år sen jag såg henne sist, fina ponnyn! o är jättenyfiken på vilken häst jag kommer få, haha :)
 
Iaf, jag åker med Tilda, så vi tar sällskap dit, jag, mamma o maja åker med i Tildas bil, och på vägen ska vi stanna i vetlanda typ o äta på donken eller nåt, mums ;)
 
Måste börja packa snart känner jag ( :o ) , har gjort en packlista, men har inte kommit längre, haha xd
Jaja, har ju typ hela dagen på mig :) skulle kanske kolla på Anja och hennes dansgrupp när dom övar lite imon, annars är jag ledig då, haha (:
 
 
// Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0