Water Marble

♥Hejhej :') Idag är det söndag, och det innebär söndagsångest! :s inför skolan imon då alltså..egentligen inget att ha ångest över, men det bara är så! Man har det helt enkelt!

Jag har typ gjort noll idag.. haft lite mer ångest (haha) över att jag aldrig är med nåra kompisar på helgen! Inte i veckorna heller så mkt, för då hinner man ju liksom nt.. :/ Jag känner mig extremt osocial..

Har vart på willys och kollat om min tandborste som jag glömde att packa ner igår, (klantigt), var kvar, och dom hade typ hittat den där, så jag skulle gå in och hämta en ny då, och det kändes konstigt att bara gå ut med den sen, förbi kassorna, utan att betala, asså jag hade ju redan gjort det då, men det kändes ändå lite skamset på nåt sätt, som om jag snattade den! :o fast det gjorde ja ju nt! men ändå...
Haha, intressant och läsa om min tandborste.. xD

Har iallafall målat naglarna, och då kände jag för att göra water marble. Vet ni vad det är?
Man droppar liksom i nagellack i en mugg med vatten, så det skapar snyggna mönster liksom.. lite svårt att förklara så här kommer en video från youtube hur man gör!



Hon pratar lite i början, så ni kan spola till 55 s ungefär! :)
Man behöver ju inte göra så komplicerat som hon gör, det har inte jag gjort!



Mina naglar blev ju inte så snygga som hennes då, men hon är ju typ proffs! ;)

Grön och rosa Water Marble



Tummen som blev snyggast:



Som en blomma :')

Detta använde jag




Vattenmugg, tandpetare, de nagelack du vill använda, basecoat och papper att torka av tandpetaren på.

Man måste använda ganska rinniga lack till detta! Annars kommer det inte att funka. :)



Hoppas ni testar detta, det är väldigt roligt! :D

// Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0