TOMORROWW IS THE DAYY

Jaooo, imorgon ska Anja o jag till..... ULLARED :D okej, ska inte skrika mer ;) Men är astaggad i vilket fall, och har till och med gjort en nageldesign där det står Gekås, har 3 designer som jag har på kameran, och skulle nyss föra över dom till datorn, då inser jag att jag inte har en aning om var sladden är, och hittar den ingenstans, så.. dom får vi ta någon annan gång :/

Iaf, har inget mer att säga, så lägger upp lite videor osv ist, mycket sånt nu sista tiden :O







HAHA, alltså, denna killen är underbar, kan sitta o skratta åt honom hela dagarna, hahaha, måste slänga upp nåra mer videor från honom, annars, - klicka er in på hans sida på youtube, bara o söka på lillabloggen, så kommer allt upp typ ;)




Dom här sjukt roliga videorna tar aldrig slut, finns hur många som helst (y)




HAHAHAH, han typ, dödar mej o många andra,




jajaja, ska sluta bomba er med William ;) Läggger upp en bra låt också,






gooood (y)




// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0