Min dag..

Heej alla glada människor! :D

Idag har varit en mysig dag. :) Först åkte mamma, Disa och jag ut till brukshundsklubben en sväng och tränade lite med lill-Sigge som var jätteduktig faktiskt! Han flög uppför hindren innan vi ens hann säga något. ;)

Sedan på eftermiddagen tog Clara och jag en sväng på stan. Jag hade ett presentkort på Karl den tolfte på 150 kr så hon och jag gick in där och kollade runt. Jag bestämde mig för att testa en sån där, typ mascara för håret ni vet? Jag tog den blåa färgen.



Asså, jag vet inte om det var jag som gjorde fel när jag applicerade den, men det såg ju helt sjukt ut!
Jag visste inte vad jag gjorde för fel! Hon modellen som hade tagit det i topparna såg ju assnygg ut i det! :/ men lilla Anja, man ska inte tro att man kommer se ut som dom på bilden! Det borde du kunna vid det här laget!
Åhhhh! 100 kr i sjön! Jag blir så trött på mig själv! ;O

Om ngn vet hur man ska göra med dom så är jag tacksam för svar! ♥

Jag har nu lyckats övertala päronen att beställa mina kläder från HM som jag har hittat! Kan ta lite tid det där. ;)
Jag är nöjd med allt, men särskilt med denna jumpsuiten!






Visst är den otroligt snygg? :) Jag längtar efter den!

Klädde ni ut er till påskakärringar idag då? Det gjorde inte jag, tycker man har blivit lite för stor för sånt nu. ;)
Fast så kan jag ju inte skriva..jag klär ju ut mig till halloween.. x) Det är faktiskt kul att klä ut sig! ;) :D

Hoppas ni har ett bra påsklov! ♥

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0