Idag..

.. är det UNDERBART väder, 18 grader i skuggan, och solsken, blir det bättre? :D
Har iag legat o solat sen jag kom hem, det var längesen man gjorde! Fick faktiskt tillomed lite färg, inte ofta man får det i april? ;)

Vi gick ju i skolan idag, det gjorde ju typ ingen annan, men ah, vi hade softdag o slutade tidigare, först hade vi so 2 lektioner, satt vid datorn o skrev, och vi fick spela musik oså, hur gött? Sen hade vi svenska, o då fick vi ha rörelse, gå/springa 4 varv runt skolan, sen fick vi sluta, då gick vi  o åt, o sen gick vi på en teater/musikal, väldigt bra faktiskt :)


Oh juste, fixade mina svarta jeans shorts igår, köpte en söt spets i lördags och sydde på den, bild kommer nån annan dag, skulle egentligen lagt in bilder o så nu, men min syster har snott kamerasladden o jag hittar den inte -.-


har inte så mycket mer att säga, längtar förövrigt till sommaren, Mallorca och vedbände, o massa annat kul, känner på mej att detta blir en riktigt bra sommar! :)


Lite bilder på hotellet vi ska till (Mallorca)









Nä, nu ska jag gå o typ.. drömma mej till USA eller nåt ;)


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Längtar as mycket till Mallorca med! Men det är bara två månader kvar sen åker vi! :D <3

2012-04-30 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0