hemmaaa...

Kom hem från ullared för ett par timmar sedan, är väldigt nöjd med mina köp, dock kunde det funnits mer snygga kläder ! ;) Min kamerasladd är fortf. borta, men kan ju iaf skriva vad jag köpte, så skriver jag mer o lägger ut bild nån annan gååång :)



Mascara, Rimmel London - Glam eyes. "Day 2 night" - feeetttt bra mascara, det är två borstar, en för längden och en för volymen, och den funkar suuuuper, fick värsta aplånga fransarna! :DDD

Mascara, Rimmel London, "sexy curves". - också bra, dock blev det inte supermycket skillnad när jag precis tagit den andra, men den verkade väldigt bra, borsten har former, mohahahah ;)

Nagellack, Claudia, färgerna Cherry blossom (rosa) och just black (svart).

Nagellack, Rimmel, Nail care, typ stärkande eller nåt, alltså genomskinligt ;)

Eyeliner, Kubiss - typ vanlig svart, blöt^^

Täckstift, Kubiss, - det ljusa :)

Parfym, La rive girls, - Beach party, muuums-lukt!

Spray-deo, Nivea - typ vanlig ? Luktar gott!

Hårfärg (spray) - hahahahahahhahaha, okej, ska testa med ... vad hette det? ida kunde, men ah, iaf, färga topparna, och kanske luggen, i färgen roooosa!! nej men det är sån färg som går bort efter att man tvättar håret :)

Strumpor, typ halvlånga, nästan ankelsttrumpor, rosa och gula :D

Bh , vart med betty boooop ;) hah, tönt jag e (L)

Hästborstar, ansiktsborste, piggborste och mankam :)

makeupsvampar, typ vanliga i olika färger ;)

Linne, grönt ^^

häst-kofta, alltså sånt jag kan rida i osv, grå (:

Mjukisbyxor, svarta :)

Toblerone, vanlig mjölkchoklad, inget konstigt aalls ;)

Bikini (överdel) , aassnygg bikiniöverdel (om jag får säga det själv) ;) den är rosa, vriden typ, och med band som går runt halsen, avtagbara =)


Det var det tror jag, väldigt nöjd, men köpte ju inte så mycket kläder, hittade faktiskt inget som jag ville ha, mer än mjukisbyxor o linne då (;



Harebraa


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0