Glad Påsk!

Glad påsk alla läsare! :) Ville bara önska er en härlig dag med mycket godis och god mat! ;)
Jag älskar påsken, det är nästan min favvohögtid! Det är så mysigt, och jag älskar färgen gul, och den är det ju mycket av nu vid påsk. ;)

Själv har jag redan börjat på mitt påskägg.. :D Förmodligen den enda dagen på året som föräldrar inte bryr sig om att man äter godis på morgonen! ;)
Mamma hade gömt mitt ägg jättelätt i ett skåp.. :p eller oj förlåt, jag menar, påskharen hade gömt mitt ägg jättelätt i ett skåp! *host* :D  

Egentligen är det ju roligast om ägget är gömt utomhus tycker jag! Men i år går ju inte det, eftersom det ligger nästan en decimeter snö ute! :O Det var ju inte precis det väder man hade önskat sig, men men. c:




Mitt mumsiga påskägg!


Ha det bra!





// Anja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0