Gekås naglar :3

Tänkte först göra Ullared naglar, men sen kom jag på att det är för långt, men gekås var ju perfekt, hahahah^^

Så iaf, gjorde dom innan jag åkte till ullared, och jag gjorde dom med plast, som jag gjorde nyan cat naglarna med, alltså, måla på plast, mycket lättare när man ska skriva o hålla på ;)




Såhär blir dom :3 Jag mrödade mina naglar genom att inte ta underlack, då jag anvönde ett grafittilack (det blåa) som spricker om man har något lack under, så.. ja ;)



Börja med 2 lager blåtttttt!  ;)




Sedan sätter man fast bokstäverna med ett genomskinligt lack, bokstäverna skrive man med gult på en plastpåse, gärna 2 lager, så det inte syns igenom ;)





Sedan lite glitter över, wolla, klart! ;)



// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0