Dip dyeeeee !

Ja, har gjort dip dye nu, det är typ samma sak som att färga topparna, och det har jag gjort med den rosa färgen jag köpte i Ullared, första gången blev det.... pannkaka typ, men blev bättre när jag hade haft det ett tag, och så gjorde jag nytt nyss, då gick det bättre (Y) Lockade håret först och sprayade sedan lockarna, lättare än att vara spraya hela håret på en gång! :)

Iaf, var väldigt svårt, första gången, syster min fick hjälpa mej, och allt blev helt trassligt och gick inte att börsta igenom :O Men aja, det blev helt okej iaf, kanske inte nåt jag skulle gå med i skolan, men kanske någon gång d¨å o då, i sommar kanske ?

har lite bilder ↓




Det cr mupp ut på denna bilden, okej, där försökte jag vara lite cool, nej men, det var inte så rosa/rött i verkligheten, det blev bara så på bilden :s

Btw, ignorera den fula tröjan HAHAH, tog den tröjan det inte gjorde nåt att jag färgade xD


har inga bra bilder annars, ni får mer ngn annan gång :3


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

assnyggt! <3

2012-04-06 @ 16:44:08
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0