Bad update..

förlåt för dålog uppdatering, men har inte så mycket att säga just nu, typ.. längtar till sommarn osv, men det var väl ingen nyhet? ;)

Iaf, har beställt nya skor, ett par orangea converse, mums! Dom kommer inom en vecka, så , inte jättelångt! ;)

Skorna ↓



Undrar hur dom ser ut i verkligheten! Hoppas det inte är alltför stor skillnad iaf :)


Btw, har hittat ett par jeans, måste vara dom snyggaste jeans som finns, neon, åhhhh muums!
Skulle hemskt gärna vilja klicka hem ett par, om man ändå hade haft lite pengar över!

Iaf, kommer bild på dom också ↓




Liten bild, men i vilket fall, assnygga! Finns i färgerna grön (på bilden), gul, rosa och orange! Finns på Gina btw ;)

jaja, får väl köpa nån annan gång ;)



En till sak jag tycker är väldigt snyggt är.. typ baddräkt, eller ja, en bikini där det går ihop, det är mums på sånna!

En riktigt snygg jag hittade var en från bubbleroom!




Hur snygg?!






Tänkte att när jag ändå är inne på dethär med kläder oså, så kan jag lägga upp lite klänningar jag tycker är snygga, som man skulle kunna ha på typ, skolavslutningen! :)




Snygg! Dock kanske inget jag skulle ha på mej, men ändå :) 699 kr på bubbleroom.se!





Jättesöt benvit klänning, typ ;) 499 kr på bubbleroom.se :)







Åh så sööt! Tror den fanns på bubbleroom.se,  499 kr!





En jättesöt en axlad klänning från Nelly för 299 kr!





Åh, dör lite ♥_♥  svinsöt! 399 kr på Paula Myo (ingen aning om vad det är för affär, hah)





Jag älskar sånna här klänningar! Vill ha något liknande, dock vill jag inte beställa från nätet, inte säkert det blir bra storlek osv då :/  Iaf, 349 kr på Nelly :)



Ja, det finns såklart massor med snygga klänningar, så kan inte lägga upp alla, haha ;)



// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Ååh, assnygga skor och klänningar! den sista va assöt! <3

2012-04-15 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0