Prickig design ;)

Sorry, inte något inlägg från mej på såhääääär länge nu, men det ska det blir ändring på!
har några designer jag kan lägga ut, och några andra bilder, så, ja.. :)

Jag lägger upp en design nu direkt, har dock inte steg-för-steg bilder till denna, men ni får några bilder ändå, jag satt bara och kladdade lite, men tillslut blev det ändå ganska snyggt ;) Ganska länge sen jag gjorde denna, så kommer inte ihåg vad jag hade för lack, men det går ju med vilka lack som helst :) Jag gjorde så att ljusast i ena änden och mörkast i andra, så det blev lite fading/toning :)


Synd bara att det blev lite utsmetat när jag tog top-coat :/

 




Som ni ser är det lite gult på en nagel, den var lite bredare än dom andra, så det blev tomt på ett ställe, dock blev det fail med det gula x)



Tummen :)




Det var alla bilder, ni får en steg-för-steg design strax också :D


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0