Regnbågs naglar :)



Hej ! :) Här kommer en färgglad design från mig (Anja) =)

Hoppas ni gillar den!

Börja med basecoat.
Gör sedan efter beskrivningen ↓





Måla nästan hela nageln, elr hela nageln, man kan välja, men ett lila skimmrande lack. :)



Sedan tar man och målar en bit (elr hela) nageln i gult.



Samma sak här, fast med en rosa färg.



Och samma sak här med, med ljusgrön färg. Elr typ mintgrön. =)



Och sen den sista färgen, lite mörkare grön. :)



Nu målar man ett tunnt lager med ngt glittrigt elr skimmrande lack över alla naglar.
Jag använde Viva la Diva s lack som jag tkr är väldigt bra! Finns på en del lindex, och tror det finns på typ H&M och Kappahl också! Tror. ♥





Nu tar jag min nail art brush, om man inte har ngn, så kan man ta en tandpetare! Man början dra strecken utifrån kanten av nageln, och sen inåt, för att få det lite tunnare längst in, ah ni ser på bilden som kommer nu, så då tror jag ni kommer förstå! (:



Såhär . :')



Alla naglar på vänster hand. Jag har målat höger hand med, men det är svårt att fota alla 10 naglar själv. ;)



Liten närbild. :)

Gillade ni den? Kommentera gärna då, det är roligare att fortsätta hitta på designer då! <3

Ha det gött! Kramar // Anja ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Diggar verkligen dessa naglar. Måste prova någon gång... :)

2011-11-08 @ 22:08:34
URL: http://artlove.blogg.se/
Postat av: Hanna

snyggt jätte snyggt

Svar: Tack så jättemycket! :)
Anja & Clara

2012-07-05 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0