Randig nageldesign

Nu kommer äntligen en ny nageldesign! :) Denna gången en rosa och svart randig.
Här kommer beskrivningen:
Man tar sitt basecoat,
Och målar alla naglar. :)
Sedan tar man ett ljusrosa lack, i mitt fall Claudia, och målar alla naglar.
Såhär ! :)
Sedan tog jag min nail art penna, som också har smal pensel, och drog smala streck över naglarna. Det fungerar också med tandpetare! <3
Det skulle varit en bild emellan här men den råkade jag radera.. ;s satt ni får förstå ändå! ;)
Jag tog tandpetare och duttade ut lacket, i form av en rosett. Sedan satte jag ett silver-hjärta i mitten, sånna stenar finns att köpa på Karl den tolfte. :)
Tum-nageln.
Alla naglarna. :)
Hoppas ni inspererades av detta! =)
Ha de bra ♥
Kramar // Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0