Vintage rose design



Denna designen kmr också från Cutepolish´s youtube sida, hon har jättemkt söta designer! <3

Beskrivning här nedan ↓



Jag började med ett lager av en blå nyans, från Sally Hansen "Marine Scen".



Sen ett lager av ett mörkare mer täckande lack, mitt från Mavala - Cyclades Blue



Sedan, tog jag mitt orange, beige:a lack från Mavala Tangerine och gjorde stora prickar över hela naglarna.



Nu ska man göra det röda på rosen, det är väldigt svårt att förklara, så jag sätter in en närbild och så får ni göra så gott ni kan, okej ? :)



Man drar en halvring på ena sidan, en på andra och en från mitten, förstår ni ? hoppas det. ;)



Nu ska man bara göra lite blad också, sen är designen klar!





Sådär, nu är den klar. Hoppas ni gillade den! :)

// Anja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0