nageldesign :)



Hejsan ! :) nu kmr en ny nageldesign från mig (Anja) den är mest blå. =)

Beskrivning ↓




Börja med basecoat.



Dra sedan ett streck tvärs över nageln och fyll i.



Här använde jag mitt lack från Kiss med smal pensel. Finns att köpa på Kicks.



Sedan gjorde jag 5 prickar mitt på nageln. Detta ska sedan bli en blomma.



Ta en tandpetade och dra med den inåt mitten av blomman. Detta ger en liten 3D effekt. :)



Såhär ser alla naglar ut när jag hade gjort det.



Ta ett mörkade blått lack, och gör en prick i mitten av blomman.



Nu är den färdig, ta på topcoat så håller den längre!

Hoppas ni gillade den, jag har tagit bort den nu och sitter och målar på en till design. ;)

// Anja ♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

SHIIT VA DUKTIG DU ÄR! :D

2011-10-15 @ 14:44:16
URL: http://capriizz.blogg.se/
Postat av: Anja

Tack så mkt! :)

2011-10-15 @ 14:44:59
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0