Zebra design

zebra


Ska visa er hur jag gör denna designen nu, egentligen en vanlig zebra-design ;)


zebra

Jag började med att ta basecoat - såklrt, sedan tog jag ett vitt nagellack från märket Claudia, färgen heter white tip :)

Jag målade alla naglarna, och hela naglarna med den vita färgen.



zebra


Sedan tog jag depends svarta liner - nagellack, allltså ett depend med en väldigt tunn/smal pensel.
Och jag gjorde som ränder utifrån kanterna, ungefär varannat streck från sidorna, eller jag gjorde ett streck på den ena sidan, sedan gjorde jag ett streck från den andra sidan, alltså varannan eller så ;)


zebra

Sedan tog jag ett lager top-coat över allting :)

Resultatet blev väl helt OK, eller? :P nej jag ska inte skriva ok, utan okej x) <3



/ Clara :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!! :D

2011-05-10 @ 17:52:35
Postat av: Clara

aww, tack Ebba :D

2011-05-10 @ 19:11:23
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg :)

Men om jag ska göra den så blir det säkert kladdigt, har inte så speciellt tunna penslar :P

2011-05-11 @ 17:18:07
Postat av: Clara

tacktack :)



haha, ta en vanlig pensel och klipp av nästan alla stråna, så blir den smal =)

2011-05-11 @ 17:25:33
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0