Vadstena med klassen :D

Hejhej, var på klassresa idag, och fotade en hel massa foton, haha x)


Aja, kan ju inte lägga upp alla, men ni får några iaf :)
Bilderna är från både mej o Anja, det är lite blandat ;)


vadstena

HAHA, en av dom roligaste bilderna jag tog x)
Förlåt Oscar, men din min var ju jätte skön, haha ^^

Viktor, Oscar och Oskar på bilden :)

vadstena

Hihi, Imme ville fota samtidigt som mej :P

vadstena

Puss Anja :3 <3

vadstena

hihi ♥

vadstena

Alla vill fota, Imme o Tilda förresten (:

vadstena

Becka smajlar för fullt ;)

vadstena

Käärlek! Vem gillar inte lixom?! <3333


vadstena

Hihi, kunde inte undgå att ta kort på hästar x)

vadstena

Någon hade sladdat riktigt ordentligt... :P

vadstena

Vadstena slott :D

vadstena

hihi, hopp :D

vadstena

Guidaren på slottet :)

vadstena

hihi, Ayub bland annat :P

vadstena

Anja, jag o Tilda :)

vadstena


Bella närmast kameran :)

vadstena

Oskar längst bort, sen Max L, sen Viktor, i blå tröja, sen Gustaf, rak i ryggen :P sen Axel, kollar bland stjärnora, och sen Oscar, lyssnar intensivt på guiden :P
Och Filippa nära kameran :P

vadstena


Äääta pastasallad :D

vadstena

Anja ska hugga in på maten :P

vadstena

Imme trillade i vattnet, därför hon håller i sej o ser väldigt ledsen ut :/ x)



vadstena

Geeting :D

vadstena


Visst är dom söta? :3

Sackarias O Max J :D

vadstena


åhh, mums! :D

vadstena


Klassfoto :D

Okej, inte riktigt, men nästan, :)

vadstena


HAHA!


vadstena

Imme i ett träd :P

vadstena

Ayub på omberg :) bara en liiten knuff så! ;)

vadstena

Ida på omberg, eller säger man i? :P

vadstena

Anja o Imme :) <3

vadstena

Oskar mediterar i kloster-kyrkan :P

vadstena


Visst har vi snygga skor?! ;P

vadstena


Nästan helklass, några som inte var med :) <3

vadstena

Vissa kryper ist. för att gå.. :P

vadstena

hihi ♥

vadstena


Pusspuss! :3 ♥ ps! en tuggummi bubbla emellan ;)

vadstena

Ida i Gränna :) <3

vadstena

Han på bilden är världsmästare eller nåt i polkagris tillverkning :P

vadstena


söta (a)

vadstena

:)

vadstena

Utanför polkagris huseet :P

vadstena

Jag vann i bussen :D

vadstena

Detta är ju faktiskt en nagelblogg, så jag får ju lägga in en bild på naglar också, jag (Clara) köpte iaf ett gult snygg nagellack i Vadstena, heelt kär :') <3

Haha, ah det var då lite av Claras bilder, nu kommer nåra av mina (Anja) :D <3



Här står hela klassen och väntar på bussen :)



Clara posar ;) hur det nu stavas <3



Filippa närmast kameran, sen Ebba som blundar, och Viktor i orange jacka :)



Oskar G :)




Söta imme :) <3 haha, Backas min där i bakgrunden, söt ! :3



"Puss puss, jag lovar jag ringer dejj, jag messar dej ringer deej"! ;) (sean banan)



Och jag har också såklart med mig våra såkallade "droger" xD
Varning, beroende framkallande ;)
Vem klarar sig utan!? <3

Men nu blir min data störd! =/ Jag får lägga upp resten av bildena en annan dag! <3

Puss och godnatt, // Anja


Här kommer nåra mer bilder:



Hahah, här sticker det upp nåra huvuden :)



Hahah! Vet inte riktigt hur Axel satt där.. xD



Nu har vi kommit fram till Vadstena :)

Det kommer fler bilder sen, men nu ska jag på begravning.. :(

// Anja <3

Nu kommer fler:



Imme o Oskar står och snackar om ngt väldigt intressant :p Och sen är klassen påväg mot vadstena slott som Clara redan har visat bild på där uppe. :)



Haha., denna bilden är härlig tkr jag, alla skulle bara hoppat samtidigt ! ;) <3



Här springer alla över bron till slottet, där våran gudie står och väntar. :)




Nu är alla på väg in på slottet, eller borggården :)



Nu är vi inne i matsalen tror jag det var, :p



Nu är vi i typ kyrksalen eller vad man ska säga.. :p <3



Tilda, jag, Imme o Clara sitter på en bänk ute på borggården :) ♥



Clara och jag <3



Vi åt pastasallad där utanför slottet :) <3



Clara o Imme på domma bilderna :) <3



Tilda gaapar stoort :D     Och här sitter Becka och Emma och mumsar pastasallad ^^ <3



Jättefina tulpaner :)



Här sitter vi och mediterar i klosterkyrkan x)



Jag tänkte passa på och döpa mig, haha nej det gjorde jag inte! xD



Haha, :)



Nu är vi på stan i Vadstena, vi hittade en låtsas-häst ^^ <3



Måste bara visa domma, sjuukt snygga nagellacken :D
Clara visade ju att hon hade köpt det gula som hon i bakgrunden har på sig, jag fick köpa det gröna då.. såhär såg det ut på närmare håll :




Ah det var alla bilder, har såklart massa mer, men dom orkar ni nog inte se på. x)
Det blev ett jättelångt inlägg endå liksom. :p

Puss o kram // Anja o Clara







Kommentarer
Postat av: filippa

:D

2011-05-26 @ 15:52:58
Postat av: Bella

Snygga bilder :D

2011-05-26 @ 20:04:11
Postat av: Clara

TAck Bella :D

2011-05-26 @ 20:36:42
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0