rosett naglar^^


höhö, här kommer en liten nageldesign jag hittade på en kväll :P <3


rosettnaglar^^

Jag började med base coat, eller så kanske jag tog nail strengthener, haha, kommer inte ihåg x)

Och sedan så tog jag ett nagellack jag faktiskt inte vet vad det är för märke, det står ingenting på det, och jag hittade det i ett pennfack, så har ingen aning^^ det var iaf ett ljusrosa ;)


rosettnaglar^^


Sedan tog jag det nagellacket från depend, med smal pensel, ett svart, har bild på det nagellacket, lägger upp det till en annan design, ;) aja, det nagellacket gjorde jag ett tunnt streck ungefär där en fransk manikyr skulle börjat, om ni förstår, ni ser ju bilden iaf ;)


rosettnaglar^^


Sedan tog jag ett rosa Mavala nagellack, färgen heter "Flamingo pink" :)

Med det lacket gjorde jag en vanlig rund prick, som ska bli mitten av en rosett :)



rosettnaglar^^


Sedan tog jag ett lack från H&M´s vår kollektion, färgen heter Dark purple, och målade rosett "vingarna", kan man säga så? xD aja, ni fattar hur jag menar, dom trekanterna, hah :P


rosettnaglar^^


Sedan tog jag en "sten" från ett sånt här hjul, med massa stenar i, en silvrig blomma ;)
Och satte den i mitten av rosetten, på den rosa pricken, jag satte fast dom med ett "lack" som tillhörde det paketet med stenar, men det funkar lika bra med ett toplack under, antar att det är ungefär ett toplack jag använde ;)

Nu var denna designen klar, hoppas ni gillade den!
Vet ärligt talat inte själv om jag tycker den är snygg eller inte, helt okej, eller? :P

hah, bara för att jag är smartast så lägger jag upp denna bilden^^ :

rosettnaglar^^



Jag är såå smart tycker jag, jag har målat färgen på locket, eller så, eftersom jag har alla nagellack i en skokartong just nu, så är det jättesmidigt :D



puss! :D <3


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Hahah! SMART är ordet ! ;) <3 snygg design!

2011-05-23 @ 21:03:11
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: Tilda

Haha smart :D

2011-05-25 @ 19:18:04
Postat av: Clara

haha, tack Anja, <3



Eller hur?! x) <3

2011-05-25 @ 20:51:57
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0