Turkosa blom-naglar :D <3

Hejsan hoppsan ! ;) <3
Här kommer en egen påhittad design som jag gjorde ikväll medans jag kollade på Total Backout på 5an, typ världens bästa program!! xD hur kul som helst! <3 men ah allafall, här kmr beskrivningarna:



Först basecoat, struntade i att ta en bild på det denna gången. <3
Sedan tog jag mitt skitsnygga mavala, fick det av AnnSofie härom dan, hon är så snäll ! :)
Det heter allafall, Blue Curacao . ♥



Sen, här är två steg, målade jag vita blomblad elr vad man säger, sen gjorde jag en rosa liten prick i mitten av blomman som jag gjorde. :) <3 Ah ni ser ju på bilden då.




Här ser ni en närbild. :D

Asså ah egentligen är faktiskt designen slut här, men det kommer endå ett par till bilder på den ! <3




Här är dom klara med topcoat och allt. :)

Hoppas ni tyckte om dom, kommentera gärna, vi har några duktiga klasskompis tjejer som brukar kommentera ibland, det är såå mycket roligare och ha bloggen om man vet att folk verkligen har läst och kommenterat! <3

// Anja ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Nu vet ni att ja verkligen har läst :D <3

2011-06-01 @ 19:53:38
Postat av: Anja

Haha, ah det är bra Tilda ! ;) <3

2011-06-01 @ 20:48:20
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0