Söta Ko-naglar :)




Hej, nu kommer en söt design med kor på : ) passar ju nu när dom flesta bönder har släppt ut sina kor att beta, ;) Lite sommar känsla tycker jag. <3

Nu ska jag visa steg för steg hur man gör:



Först basecoat som vanligt, :)



Sedan måla alla naglar vita! Inklusive tummen! ;)



Nu, förlåt att jag glömde ta kort emellan stegen här! :/ Jag skickar med en video från youtube och en annan tjej som gjorde denna designen, så ser ni bättre hur hon har gjort! <3








Sen, detta gjorde inte hon på filmen:



Detta söta ko-mönstret ! :D Bara att ta, ah den vanliga penseln som följer med nagellacket eftersom fläckarna inte ska bli raka eller jämna på ngt sätt. ;)

Ah det var den designen, tyckte ni om den? Kommentera gärna, då blir vi glada :D

// Anja <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad köper du allt? :D <3

2011-05-08 @ 19:50:16
URL: http://peersogirls.blogg.se/
Postat av: Clara

Vad menar du? :) nagellack kan man köpa nästan var som, i mataffärer och ja, nästan över allt, som sagt, och om man vill ha en smal pensel kan man vanliga hobby butiker, och även i tapet/färg affärer, och sånt :D <3



// Clara :D

2011-05-09 @ 14:53:36
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: ...

skit fränt ska testa!!! jag jobbar med kor så det passar ju :P

2011-09-01 @ 22:39:39
Postat av: Anja

tack! :) Haha, ja det gör det ju då! :D

2011-09-28 @ 19:03:26
Postat av: Lisa (ert största fan)

hajjhajj! jag kollar igenom alla era designer och detta e en av de sööötaste designen någonsin!!!!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

i ♥ eran Bloggis!

2011-12-25 @ 08:05:05
URL: http://lovenails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0