Söt sommardesign =)



Hej hej, idag frågade Tilda om vi inte kunde göra ngn söt sommardesign, så nu har jag gjort det. :) Vad tycks?

Här kommer beskrivningar hur man gör:



Basecoat ;)



Sedan målade jag fransk manikyr fast med gult lack, Isadoras "Mellow Yellow" :D



Sedan gjorde jag fyra små prickar (blomblad) :) Med Isadoras färg "Doll Pink" <3



Sen gjorde jag ränder över det gula med samma rosa som innan.



Jag testade att ta en bild med blixt också på hur det ser ut såhär långt. ;)



Nu tog det vita som jag alltid använder, Claudia s vita lack <3, och målade en ganska stor vit prick i mitten av blomman. :)




Närbild =)


 
Båda händerna, jag håller på och tränar upp min vänster-hand, vill ju kunna måla snyggt med den också liksom! :o <3

Jaa, nu är designen klar, man kan vänta en kvart eller så tills det har torkat ordentligt och sedan ta över ett lager topcoat så håller det längre om man inte brukar måla naglarna så ofta, ;)

Hoppas ni tyckte det var en bra sommar design, det kommer ju såklart fler!

// Anja <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0