Söt fransk manikyr variant



Hejsan, :) hur är det?
Här kommer en söt fransk manikyr variant, hoppas ni testar, ganska pilligt, men kan behöver ju inte göra alla små detaljer. ;)

Börja med detta:



Det första man ska göra är att applicera basecoat :)



Sedan målade jag alla nagel tippar i vitt. =)



Sen tog jag detta nagellacket som heter silver sparkels om jag inte minns fel . ;)



Sedan målade jag det silviriga lacket direkt över det vita!

 

Sen målade jag ett litet vitt streck längst kanten av det silvriga. :)
Jag gjorde också en rosett, målade den först i vitt och sen fyllde i den lite med svart lack, men inte hela utan det ska bli en liten svart kant kvar runt hela, ;)

Här kommer en närbild på rosetten!



Söt ?

Jaa, det var den designen, jag har den på båda händerna nu, men jag funderar på att göra en till design, har inga idéer kvar i huvudet nu, så det blir nog att hämta insperation från youtube tror jag. <3

Puss o Kram! 

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0