Sjöängen =)

Hejhej! :D
Jag, Anja och Irmeli (Imme) gick till sjöängen idag, hade tänkt träna lite på o spela bärnnboll, gick ju faktiskt ganska bra måste jag säga, vi är duktiga! (a) haha. Skulel bli cirkus där ikv, så det var lite söta djur, typ många hästar o tre kameler såg vi faktiskt bara!
Men aja, kameran är med överallt, så blev ju till o fota allt lite, så här kommer lite bilder från dagen, skriver inte så mycket under dom, utan ni får gissa vad allting är ;)

sjöängensjöängen

sjöängensjöängen

sjöängensjöängen

sjöängensjöängen

Heelt underbar man! :D


Det var bilderna på djuren, sen tog jag självklart några bilder på oss när vi spelade brännboll också ;)


sjöängensjöängen

Imme är beredd att slå ;)                                 GRR! ;D


sjöängensjöängen

Anja är fokuserad på bollen . . 


sjöängensjöängen

" Vart tog bollen vägen?"                               hmm..?


Båda Anja o Imme blev sura, tyckte dom såg tjocka ut, HAHA, glömm! <3

NU hinner jag inte blogga mer, puss. <3



// Clara ;)

Kommentarer
Postat av: imme big ass

Ta bort min rumpa !

2011-05-16 @ 09:33:38
Postat av: Anja

Jag förstår dig, ändra Clara! xD <3

2011-05-16 @ 18:52:12
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: imme :)

Åh nu blev det lite bättre iaf :)

2011-05-23 @ 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0