* Intressant inlägg* ;)

fot^^

HAHAH, aja, detta är då min fot, syns inte så tydligt att det är ett stort blåmärke, ont gör det iaf :P


Sen tänkte jag lägga upp några söta bilder jag tog på kaninerna igår :D
Kommentera! :D


kaniner :3

Kitty älskar denna bollen, brukar lägga i lite olika saker, denna gången blev det gräs :3


kaniner :3

aww, söte :3 Freja o Felicia var i "grävhagen", där får dom gräva hur mycket dom vill, dom får låna Majas sandlåda, höh ^^


kaniner :3


Felicia hugger in på gräset direkt, vem vet, gräset kanske tar slut..? :P



kaniner :3


Freja vill ju sitta PÅ kameran, inte framför ^^


kaniner :3


Kitty blev också nyfiken :3


kaniner :3

AWW! Sötisar ^^ :3


kaniner :3

Hihi, Frej, Frej :3 <3


okej, sista bilden, jag lovar! :D


kaniner :3

Felicia, <3




Hoppas ni kommenterar, ni är ganska dåliga på det faktiskt ;) <3



// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa l

Hej hej ! Får väl ta och kommentera lite då:P

Ser Freja och felicia typ likadana ut? Hur ser du skillnad? Så söta. Nästan lika söta som min kanin flippan<3 haha skojar, de är lika söta. Alla kaniner är urgulliga.

Rolig blogg ni har :)

Kram Lovisa

2011-06-18 @ 22:30:53
Postat av: Clara

Hej :)

Ja gör det, tycker jag låter som en bra idé ;)

Freja och Felicia är i mina ögon inte alls lika, fast för många så är det tvärtom (;

Freja är lite tjockare, och är lilte ljusare på nosen än Felicia, Felicia är mörkare över hela kroppen :)

Hihi, Ja alla kaniner är söta =)



Kram :)



2011-06-19 @ 17:55:30
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: lovisa

Haha ;) jag förstår precis vad du menar, mormor och morfar har jätte många hundar som ser typ likadana ut, först fick jag alltid fråga vem som var vem men nu vet jag precis vilken som är vilken.. ja, endel kaniner kanske är sötare än andra men alla kaniner är endå supersöta..

Kram

2011-06-26 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0