Hopptävling =)

Jag och Emma var på hopptävling i lördags, så här kommer lite bilder, tänkte att det kanske inte är superkul att kolla på miljontals hästbilder, om ni inte är hästintresserade, så jag lägger bara upp några bilder här, så lägger jag upp lite fler på min och Sannas hästblogg, om ni tycker det är kul att se :D

Om det skulle vara en bild på er, och ni inte vill att den ska vara här, så säg bara till, så tar jag bort den =)


hopptävling

wrooom! ;)


hopptävling


Olivia - Gypsy


hopptävling

Rasken..? , synd bara att jag inte fick med hela öronen (;

hopptävling

? - Dinar


hopptävling


?? - Pricken

hopptävling

Mongo-katt, ;)



Om du vill se mer bilder så får ni kolla in denna bloggen ist: http://persogiirls.blogg.se/ :D


Puss!! <3


// Clara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0