Grönt Neon nagellack :)

Hejhejj, jag visade ju tidigare att jag hade köpt det där neon gröna nagellacket i Vadstena där på stan, nu tänker jag visa hur det ser ut på naglarna, Agnes var försökskanin ^^ tack Agnes :) <3



Visst var det coolt ? ^^ Detta är två lager, det behövdes, annars blir nagellacket nästan gult. Men om man vill ha det så då går det ju bra. ;)

Jag har inte sett det i ngn annan affär än där i Vadstena, kommer inte ens ihåg vad den affären hette där.. :p men det var typ stadens enda parfym o nagellacks affär skulle jag tro, ett extremt litet samhälle.. fast typ lika stort som här, men vi har fler affärer ;)

Kram o puss, eller puss o kram kanske ^^
// Anja <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0