Gröna naglar :D

Tjena, :) Nu kommer bilder på mina snygga grön-glittriga naglar! <3



Först basecoat, jag använde mig av kubiss :)



Jaa, det blev inte så bra som jag hade tänkt mig.. hade vart snyggare med längre naglar, min långfinger-nagel gick av idag :( hatar när dom gör det, men allafall,

det försvann en bild här, när jag laddade över dom på datorn, skulle vart en bild emellan där jag bara hade målat naglarna gröna, men ni ser ju hur ni ska göra på bilden endå. :) Det vita strecket ska börja tjockt, och sen smalna av gradvis enda till andra sidan av nageln. <3


Ja det var så dom blev, jag tog faktiskt bort det direkt, :p nu sitter jag och försöker mig på converse-naglar, hittade en snygg design på youtube! :)

// Anja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0