Zebra design

Idag visar jag er hur jag gör en zebra-design. Snygg men väldigt enkel!


zebra mönster


Jag började med två lager vitt nagellack, ett lager med gallery colour, som jag nu har förstått att nagellacket heter ;) Och ett lager med depends vita nagellack.


zebra mönster



Här gjorde jag som zebra ränder in från kantern av nageln, svårt att visa hur jag gjorde, men ni ser ju förhoppningsvis hur det är ;)

jag använde mej av H&M´s "Light purple" från vårfärgerna (det är det nagellacket jag håller i!)



zebra mönsterzebra mönster

            Närbild på naglarna (:                                  Närbild på tummen (:



Ja,  såhär blev resultatet då ;)


// Clara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0