Sigge Älsklingen! (;

Hejsan, här kommer lite gamla bilder på Sigge när han var mindre. (:





Här är han precis nybadad och klippt. (; Jättsöt bild tycker jag. <3




Här hoppar vi snabbt över till en vinter-bild! (:




"Asså släpp ut mig här ifrån va!?" x) <3




Nu blev det sommar igen. (; Sigge står och kissar. x)



Ute i skogen, Sigge blev lite trött i benen så han fick lite skjuts av
mamma i svampkorgen med alla svamparna. (;




Till slut fick inte Sigge plats för alla svampar, satt jag fick ta och
bära honom istället. <3

Det var lite söta bilder på Sigge som mindre, säg till om ni vill se mer
för jag kan lova att det finns! (;

Kramar // Anja

Kommentarer
Postat av: Lovisa L

vad blöt han var på sista bilden : ) men sjukt söt! gärna mer <3

2011-04-18 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0