Lite Branäs bilder (:

Hejsan. Som ni kanske vet så har jag ju varit i branäs en vecka nu, vecka 10 då. (;
Så här kommer lite bilder där ifrån:


 

Här är huset vi bodde i, mysig gammal eldnings grej,
elr vad man ska säga... x) man kan steka uppe på
spisen där, men det gjorde inte vi. Det fanns en vanlig
ugn med spishäll också. (;

            

Kolla vad mysigt det var! (:                                 Min egen lilla spegel. (;




Sigge var såklart också med i Branäs! ;)




Här sitter vi och vilar oss när vi inte åker slalom. (: 



Här ser ni en Gondol-lift som finns där i skidanläggningen. 

Vi åkte den flera gånger. Men en gång hade vi maximal
otur, den stannade när vi var typ hur högt uppe som helst! :o
Den svajade och vi mådde as illa... :s Det gick bra tillslut. (; 




Här är jag i en backe. (: Jag måste bara skriva detta, :p 
jag åkte Branten! :o Den enda svarta backen. ;) Den var inte
så brant som jag trodde, men den var ganska svår att åka. <3


    


Här är jag igen, vi hade precis 
gått av gondelen. (:                                      Här är Matilda som också var där. (: <3
   





Här har jag trillat.. x) Men det måste man ju göra ibland för att lära
sej, eller hur? :p


Det var alla branäs bilder, jag har såklart fler, men det blir ganska
segt att visa alla. (:

Kramar från // Anja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0