Kitty

Kitty



Sötnosen på bilden var urmysig idag!

Hon har alltid varit lite agressiv när man är med henne och hon gillar helt enkelt inte sällskap, hon har varit väldigt osäker och så, men idag när jag släppte ut henne i hagen så satte jag mej på huk där inne med henne, då kom hon fram och ville mysa och hoppade upp i knät och då tog jag upp henne i famnen, hon gjorde inte någonting, så jag släppte ner henne igen, för att hon inte skulle bli trött på mej igen. Och skulle jag fylla på hennes mat, så jag tog av mej vantarna, och jag tar inte på mej dom direkt efter att jag fyllt på, utan lät dom ligga på taket på buren, och så sätter jag mej på huk igen, då kommer hon fram igen, då klappar jag henne lite, och hagen hon var i var inte så säker för hon brukar rymma ur den, så när jag skulle gå in i huset igen så skulle jag stänga in henne i buren igen, och då ville hon ju såklart inte gå in av sej självt, så jag tog upp henne i famnen, utan vantar! och hon lät mej bära henne lite, sedan satt jag henne i buren med öppen dörr, och hon sprang inte ut, så då stängde jag dörren och berömde henne.
Så snäll har hon nog aldrig varit, så jag får hoppas att det håller i sej! <3

Förlåt för en lång och kanske lite osammanhängande text, ville bara säga det x)

Snart ska jag äta mellanmål, sedan drar jag till stallet. Ha det bra! ((:



// Clara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0