Jordgubbs design

Detta är en väldigt söt design. Men jag ahde nog lite för korta naglar för den egentligen. Fast det blev okej ändå. (:

Jordgubbs design


Jag började med ett lager base coat från depend.


Jordgubbs design


Sedan gjorde jag fransk manikyr med ett vitt nagellack från depend.


Jordgubbs design


Sedan tog jag ett ljusrosa nagellack från depend, det med. Och gjorde ränder över det vita.


Jordgubbs design



Sedan tog jag samma ljusrosa nagellack som innan, och gjorde ränder på andra hållet, så det blir som rutor över det vita.



Jordgubbs design



Sedan tog jag ett rött nagellack från kubiss och målade små jordgubbar ungefär i slutet av den franska manikyren, och uppåt, så att det gröna som sedan ska målas kommer nedåt mot nageln.


Jordgubbs design


Sedan gjorde jag det gröna på jordgubbens topp, allltså det som är nedåt. Och målade nästan som en liten stjärna, om ni fattar vad jag menar.


Jordgubbs design


Sedan tog jag det ljusnosa nagellacket från depend och blandade i lite vitt, så att det blev lite ljusare, sedan gjorde jag små prickar i jordgubbarna.



                                        Jordgubbs design



                                    Nu är denna designen klar, hoppas att ni gillade den.

                                                      Kommentera gärna!!




// Clara <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0