Hello Kitty

Jag har inte laddat upp några nagel designer på ett tag nu, så är skyldig er några stycken, har 2 st kvar på lager =)


Hello Kitty


Först så tog jag ett rosa/oranget nagellack från depend och målade alla naglar i det förutom ringfinger nageln, som jag målade vit.



Hello Kitty



Glömde ta ett kort, så det blir två stycken saker på denna bilden som är nya.
Görst så gjorde jag en vit trekant på dom rosa/orangea naglarna.

Sedan tog jag ett svart nagellack från Kubiss och gjorde ett smalt streck utmed kanten av den vita triangeln.


Hello Kitty


Här gorde jag prickar i rosa/oranget och svart i den vita triangeln, som ni ser på bilden ;)


Hello Kitty



Innan jag började med denna nagledesignen så klippte jag ut ett Hello Kitty huvud av vanligt papper, som jag satte på nu, jag satte fast det med lite genomskinligt nagellack, dock så märkte jag att pappret var för hårt, för att det ville inte riktigt sätta sej på kanterna, men det funkade ;)

Hello Kitty



Här ritade jag rosa/orangea och svarta prickar runt Hello Kitty huvudet och målade även rosa/oranget inuti rosetten på Hello Kitty'n, och så tog jag lite svart på en pensel och målade dit ögon, en nos och morrhår.


Hello Kitty



Närbild på Hello Kitty huvudet.

Nu var denna Hello Kitty designen klar, hoppas du tyckte om den :D


// Clara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0