Grön mario mushroom.

Nu har det inte kommit någon nageldesign från mej på länge, så det är på tiden att jag lägger upp ngt nu, har ju 3 st på lager :P


grön mario mushroom ((:

Jag började med ett ljusrosa nagellack från H&M, och under det tog jag ju såklart base coat.


grön mario mushroom

Sedan tog jag ett vitt nagellack, vet dock inte vad märket heter, står konstigt nog inte samma på alla brukar..? x)

Aja, som ni ser så gjorde jag en fransk manikyr på alla naglar, men på ringfinger nageln gjorde jag en lite rundare sak.. vad ska man säga? x) men ni ser ju iaf!


grön mario mushroom


Sedan tog jag min smala pensel och drog ett grönt streck ovanför det vita på alla naglar förutom ringfinger nageln, det gröna nagellacket är av märket viva la diva =)


grön mario mushroom


Här tog jag samma gröna färg som på dom smala strecken, och gjorde som ett rundat svamphuvud, ovanför det vita på ringfinger nageln.


grön mario mushroom


Här gjorde jag två smala svarta streck med min smala pensel, det ska föreställa ögon ;)



mario mushroom


Här tog jag samma vita som innan, vet ju som sagt inte vad märket heter -.- Men hur som helst så gjorde jag några vita prickar på svamphuvudet (:




Nu var denna nageldesignen klar, men kom ihåg att det inte är ofta man lyckas när man gör designen för första gången, så bli inte ledsen om det inte blir bra!

PussPuss <3


// Clara <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla FILA naglarna! och måla jämt... så kanske det ser bättre ut...

2012-05-15 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0