Gamla Nageldesigner



Hej, detta är lite gamla designer från mig, innan vi hade bloggen. (:

Denna designen kan vi väl kalla, "söt fransk manikyr" kanske? (;

Kommentera och skriv om ni vill att jag ska visa hur man gör någon
av designerna som jag visar nu! <3


Här kommer fler :




" Melon-design " kallar jah denna tror jag. (:
Här är en till bild på samma design:




Detta va samma då. (:



Mario Svamp design. (:

Här är en till bild på den:





Det var Mario svamp designen det, nu kommer nästa:




En vanlig fransk manikyr som jag nog gjorde i somras tror jag. (: <3




Denna var ju snygg, jag kallar den, hm, " Graffiti turkos " (;

En till bild på den:



Oj vad suddig, asså alla bilder är från mobilen, satt ni inte tror att jag
är världens sämsta fotograf...x)




" Jordgubbsdesign " kallar vi denna för tycker jag. (:

En till bild på denna:



Jordgubbsdesignen en gång till. (:

Nästa nu då:



" Rosa fransk manikyr " heter denna. (; 



Hihi, här håller jah upp två av mina naglar framför Clara då. (;


Jag tror att det var alla. Bilderna är som sagt tagna med min dåliga
mobilkamera , det är därför dom är ganska suddiga. Men hoppas att
det går att se endå, och om ni ville att jag skulle visa mer noggrant
hur man gjorde en viss design, så skulle ni skriva det till mig genom
att kommentera den bilden.! :D

Puss och kram
// Anja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0