DjurAffären ( :

Hejsan, jag vet att detta inte kommer handla om naglar, men vi skrev ju faktiskt i början att bloggen inte
bara skulle handla om naglar, utan också lite om djur, satt nu kommer lite söta bilder från när jag var på
"Djur Magasinet" i Nässjö. (;





           

Trendy dog hette denna söta                    Vad tycks om denna söta lite
hundtröjan. (:                                         rockiga tröjan? <3





      

Mommys girl..! <3  <3 <3 <3 <3          Snobben jumper, skitsöt om ni frågar 
                                                         mig. (;




      

Är inte detta flexi-kopplet gulligt? Man ska       Här är dom vanliga kopplen, det
ju såklart försöka lära sin hund att gå fint        fanns mycket att välja på. :o <3
i vanligt koppel först men om man
misslyckas så kan man ju köpa detta, :p <3





Nu kommer bara dom andra bilderna direkt efter varann, jag orkar inte skriva under varje. x)

Här:



            











Hihi, detta är Sigges favvo-ben. (; nej det är det ju såklart inte då. <3




Detta ser ur som Kajsa och Kiwi, men det är det ju inte. (; <3


// Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0