Cool nageldesign (;

Hejsan, det har inte kommit några designer på jättelänge nu, men det kommer
nog nåra stycken här snart igen. (: Här kommer min design:





Först två lager med Sally Hansen. (: <3




Sedan gjorde jag svarta streck utmed kanten av nageln. (:
Som ni ser på bilden.



Sen, gjorde jag ränder snett över nageln som ni ser här. (;



Jag gjorde mer ränder över dom gamla fast år andra hållet, så att
det blev som rutor istället . <3




Detta är två steg, först så gjorde jag som en silver plutt på varje
ställa där ränderna möts. Sedan gjorde jag också ett silver streck
utmed kanten av det svarta strecket. :B


Nu är den färdig! :D

Såhär blev det:




Snygg..?

// Anja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0