blom träd

Här har jag gjort en design som var väldigt snygg när naglarna låg precis bredvid varandra, då den ska hänga ihop, men som inte blev lika snygg när man gjorde det på riktiga naglar, o inte lösnaglar.



blom träd


Jag började med 3 lager blått nagellack från Sally hansen, färgen heter marine scene.



blom träd


Här gjorde jag som ett sammanhängande träd, som går genom alla naglarna. Här blandade jag faktiskt färger, då jag inte hade någon brun, jag tog gult, oranget ocg lite, lite svart. Då blev det brunt (:

Jag gjorde även lite grenar up från själva stammen.



blom träd



Här glömde jag ta kort emellan blommorna och det rosa, men jag började iaf med ett vitt nagellack från gallery colours. som jag gjorde små blommor med, som ni ser så är det mina vita nagellack väldigt dåliga och sega, så att det blir som små streck, det ska inte vara med egentligen.

Sedan gjorde jag små rosa prickar i metten av blomman, jag använde ett rosa nagellack från natural collection, vet inte vart man kan köpa det, mitt köptes i London (:



blom träd


sedan tog jag ett gult nagellack från depend, och målade en liten, liten prick i mitten av det rosa i blomman, syns nog inte så jätteväl på bilden, men så är det iaf ;)





Nu är denna designen klar, kanske inte blev världens snyggaste, men ja.. helt okej ;)

Fint .. ? :)



// Clara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0