60 tals inspererade naglar.

Idag tänkte jag visa er ett par regnbågsfärgade naglar med ett peace-märke på.


60 tals inspererade naglar.


Först tog jag ett lager basecoat, från depend.


60 tals inspererade naglar.

Sedan tog jag ett gult nagellack från depend och gjorde ett streck i mitten av nageln ungefär.


60 tals inspererade naglar.


Sedan gjorde jag en rand med ett oranget nagellack från depend, under det gula.


60 tals inspererade naglar.


Här gjorde jag ett rött streck med ett nagellack från kubiss. Under det orangea strecket.



60 tals inspererade naglar.


*förlåt för kladdig hand*
Här glömde jag ta kort emellan så att det blev två sammtidigt. Men först tåg jag ett lila nagellack från depend, och målade resten av nageln nedåt som var kvar.
Sen tog jag ett mörkgrönt nagellack och målade ett streck ovanför det gula.


60 tals inspererade naglar.



Sedan tog jag ett blått nagellack från depend, och gjorde ett streck ovanför det gröna.


60 tals inspererade naglar.



Sedan tog jag det lila nagellacket från depend igen och gjorde ett streck längst upp.



60 tals inspererade naglar.



Sedan gjorde jag ett vitt streck i mitten av nageln ungefär.



60 tals inspererade naglar.




Sedan gjorde jag två streck snett utåt från det andra strecket.



60 tals inspererade naglar.



Sedan gjorde jag en ring runt allt, så att det blev ett peace-märke.


Då var denna designen klar :D

60 tals inspererade naglar.

Närbild på tummen (:


Fint??

// Clara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0