Väntar på att åka..

Nu sitter jag hemma och väntar på att vi ska åka hem till min kusin Emmy som har tagit studenten idag :D
Jag har gjort om mina naglar, dom blev inte lika bra som dom andra jag gjorde innan, jag lägger in hur dom ser ut sen. :)

Jag hoppas dom bjuder på jordgubbar hos Jardéns, som Emmy och dom heter i efternamn, för jag är så himla sugen på det! ;) <3
Känner ni ngn som tar studenten i år? skriv! =)

Nu när Clara är på ridläger så kommer jag försöka hålla igång bloggen, ni får stå ut med mig, som Clara så fint beskrev det xD <3

Ah men nu ska vi åka, jag lägger upp fler bilder när jag kommer hem. <3

Ha det gött idag !

Kram // Anja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0