gröna zebra-naglar ;D

Jo, jag lovade typ en nageldesign innan jag åkte, så här kommer en :D




Jag började med att ta basecoat, och jag håller även i nagellacksborttagningen jag brukar använda, rent och fint, utan aceton, tycker den funkar bra ;D



Sedan använde jag mig av mitt vita Claudia nagellack, som jag målade i två lager, tror jag, över hela nageln =)



Sedan tog jag mitt limegröna viva la diva nagellack, och gjorde som ett streck, snett över nageln, om ni förstår..? :)



Sedan tog jag mitt svarta depend, art liner, och målade zebra-streck från kanterna av det gröna, inåt, :D



Sedan använde jag samma nagellack som innan, och målade ett tunnt streck på kanten av det gröna, så zebra ränderna ramas in, eller så (;


Det var den designen, hoppas ni gillar den, kommentera gärna! ;D



// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Jättesnyggt! Jag lovar att sköta bloggen, hur länge är du borta? Eller det kan jag ju inte fråga här, för du kan ju inte kolla nu. :p <3

Puss pouss ! <3

/ Anja

2011-06-11 @ 14:49:45
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0