silver/svart design =)

Jahopp, nu har jag äntligen lagt in bilder från min förra nageldesign, så tänkte visa den för er, en väldigt enkel, men elegant deisgn, som jag personligen gillar väldigt mycket faktiskt =)




Jag använde endast dessa tre nagellacken, det svarta är från depend, art liner, alltså med smal pensel, det glittriga är från viva la dava, ett genomskinligt lack med glitter i som skiftar i många olika färger, och det silvriga vet jag faktiskt inte vad det är för märke, men det är iaf en nagellackspenna, med smal pensel =)




Det första jag gjorde var att ta det glittriga nagellacket från viva la diva, jag målade hela nageln, och för att få så mycket glitter som möjligt så tog jag två lager =)



Sedan tog jag min silvriga nagellackspenna och gjorde som ett böjt streck, man kan göra det lite hur man vill, det kvittar, men jag gjorde det typ utåt eller vad man ska säga, mot lillfingret, inte mot tummen (;




Sedan tog jag mitt svarta depend, art liner nagellack, och gjorde ett streck innanför det silvriga, så att dom sitter ihop =)



Det var inget mer, jätte enkelt alltså! :D

Lite fler bilder kommer nu ;)


 

vänster hand =)



Tumme ;)


Ja det var den designen, jusst nu så håller jag på o filmar ne ny design, woho! :D

hah, nej men det tar nog ett tag att få ihop den, är ju inte så teknisk ;)


Puss!


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0