Mina Stundentnaglar =)



:D

Här kommer hur man gör:



Detta är mitt akryl lack som jag nyss har köpt. :) det skulle göra satt man fick hårdare naglar som inte gick av lika lätt, och det fungerar verkligen på mina naglar ! Kanske inte funkar efter första gången men efter ett par gånger så ;) jag köpte det på Kicks i Kalmar. <3



Visst ser mina naglar starka ut ? ;) igga att dom typ håller på att bli oranga, vet inte vrf, ska nog klippa ner dom under sommaren satt dom blir starka och fina till hösten sen :)



Nu kmr designen :)

Jag använde mitt China Glaze lack, det är snygg färg o så, men jag stör mig på att det går bort jättelätt och snabbt ! :/ även med topcoat..





Vita prickar utom på ringfingret ! :)



Där jag målade grunden till min 3D rosett, med svart lack ;)



Och sen fyllde jag i rosetten med vitt, fast såg till att jag endå hade en svart kant kvar för att få till 3D effekten ;)

Tkt ni om den ? Jag lägger upp den nu en dag senare, jag gjorde den igår, och tyvär så har den redan börjat lossna.. :/ tror jag målar om naglarna igen, dom mst ju vara fina imon till min kusin Emmys student ! :D

// Anja <3


Kommentarer
Postat av: Clara

jättefint Anja =) <3

Nu åker jag om två timmar, så du får ha bloggen själv nu ;D

Vi hörs på kvällarna, får ju bara ha mobilen typ två timmar varje kväll ;)



Puss Sötnos <3

2011-06-11 @ 10:06:45
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0